Portal „Shape Secrets for her” donosi: „Oprah, Dr. Oz i
Zespół odkrywają najtańszy sposób na ciało wolne od tłuszczu – Szturmem zdobywa
Hollywood!” [1]. Oprah Winfrey nie wymaga przedstawiania. Mehmet Oz, naczelny tele-lekarz
Ameryki, wsławił się swoimi para-naukowymi opiniami nierzadko mocno oderwanymi
od wyników badań. A nierzadko i od zdrowego rozsądku, co w jednym przypadku
skończyło się przesłuchaniem Mehmeta Oza przed amerykańską komisją senacką.
Innymi słowy – promocja magicznego specyfiku na odchudzanie Chocolate Slim w
oparciu o markę Dr Oz każe na całość spojrzeć przez bardzo, bardzo różowe
okulary.
Chocolate Slim, nie tylko Dr Oz
I nie, reklama z doktorem Ozem w tle nie jest jedyną, jaka
krąży ostatnio po Internecie. Wersja alternatywna została opisana w poście Chocolate Slim opinia. Maria Wiśniewska iTatyana Rybakowa: „Maria Witkowska
znalazła sposób na odchudzanie i chce teraz pomóc innym”. To miłe. Maria
Witkowska schudła z 89 kg na 55kg w… Kto zgadnie? Otóż! Maria Witkowska schudła
o 34 kg w 31 dni!” W tej wersji reklamy nie występuje ani Dr Oz, ani jego
Zespół. Występuje Maria Witkowska, hipotetyczna beneficjentka Chocolate Slim, której
osiągnięcia w odchudzaniu zobrazowano zdjęciami Tatiany Rybakowej.